Game on Skåne!

1 Apr

doggLåååångt uppehåll på bloggen men jag tänkte försöka komma igång igen. Det är ju så befriande att skriva, jag behöver det. Tyvärr fastnar jag alldeles för ofta i mina storslagna ambitioner, att det ska vara underhållande, utbildande, rappt och enkelt på samma gång. Det gör att jag nästan aldrig skriver, för det tar för lång tid, men nu tänkte jag vara snäll mot mig själv och sänka ambitionsnivån, nöja mig med att en blogg inte behöver vara så jäkla avancerad. Räkna med halvtaskiga mobilbilder, stavfel, smileys och svammel. Och förhoppningsvis lite mer spontanitet och kontinuitet!

Idag har jag svarat på en massa mail och bokat in privatlektioner, det är jättemycket folk som hör av sig nu och vill ha hjälp. Det är fint! Kurserna börjar bli fulla, vi har fortfarande nån plats kvar men det mesta är fullt trots att det är lång tid till kursstart. Så jäkla roligt med sånt intresse för att träna belöningsbaserat! Jag har även lagt upp information inför en helgkurs som jag ser extremt mycket fram emot. Vi har bjudit in Lina och Jessica från Game on dog! och de kommer och snackar belöningar och tävlingslydnad i juni. Det kommer bli awesome!

Läs mer om arrangemanget här. Bjud gärna in dina vänner (men anmäl dig själv först så dom inte snor din plats!).

Tävlingslydnad ska vara roligt och vi utmanar alla som ännu inte vågat testa att ge det en chans. Bollen är kastad -Game on Skåne!

Kommentera

